5 клас

Яскравість характерів персонажів тварин, утілення в них людських якостей











Джозеф-РедьярдКіплінг(1865-1936).«Мауглі».

Першим англійцем, який отримав Нобелівську премію в галузі літератури (1907), був Джозеф-Редьярд Кіплінг. Він прославився не лише як письменник, а і як журналіст, мандрівник, дослідник природи.
Слухаємо  голос природи. Зарубіжні поети про природу. Джон Кітс (1795-1821) «Про коника та цвіркуна».


Словникова робота

Коник –комаха, яка здатна стрибати ;

Цвіркун – різновид коника, часто живе в людській оселі;

Частоколи –огорожі;

Стерня –залишки стебел і корінців після скошування зернових;

Стодола- господарське приміщення  для зберігання врожаю (снопів, сіна, полови, зерна;

Доли –долини, простір;

Сіножать – місце, відведене для косіння трави на сіно.


Сонет – це 14-рядковий вірш, який складається із двох катренів (чотирирядкова строфа) і двох терценів (трирядкова строфа). Найвідомішими творцями сонетів були італійці Данте Аліг’єрі, Франческо Петрарка, француз Вільям Шекспір.

Пейзаж – опис природи в художньому творі. Він вказує на час і місце дії.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

               ІІ семестр  2022-2023 н. р.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

26.05.2020

 Список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!

Розклад | zosh24mel

Міфи народів світу:

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла (1-2 міфи). Дедал і Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона (3-4 за вибором учителя).
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет (1-2 за вибором учителя).
Мудрість байки:
ЕЗОП. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя).
Іван КРИЛОВ. «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя).
Пригоди і фантастика:
Р. Л. СТІВЕНСОН «Острів скарбів».
Чарльз ДІККЕНС. «Різдвяна пісня в прозі».
Микола ГОГОЛЬ. «Ніч перед Різдвом».
Людські стосунки:
Антон Павлович ЧЕХОВ. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
Джек ЛОНДОН. «Жага до життя».
Володимир КОРОЛЕНКО «Сліпий музикант».
Поетичне бачення світу:
Мацуо БАСЬО. Хайку.
Роберт БЕРНС. «Моє серце в верховині…».
Генрі ЛОНГФЕЛЛО. «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя).
Джанні РОДАРІ. «Листівки з видами міст» (1 твір за вибором учителя).
Образ майбутнього в літературі:
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «Усмішка».
Роберт ШЕКЛІ. «Запах думок».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя) :
Астрід Анна Емілія ЛІНДҐРЕН. «Міо, мій Міо».
Міхаель Андреас Гельмут ЕНДЕ. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Крістіне НЕСТЛІНҐЕР. «Конрад, або Дитина з бляшанки».

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 22.05.2020
 Підсумкова дистанційна робота з 10.00 до 10.45

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 19.05.2020
 Підготуватися до написання підсумкової дистанційної роботи
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12.05.2020, 13.05.2020
Позакласне читання Джемері Стронг "Гармидер у школі" 
 ⏩"Гармидер у школі" Джеремі Стронґа
 ⏩ Текст
⏩Аудіокнига
 Купити книгу Гармидер у школі (Джеремі Стронг) - 978-966-2909-20-3 ...

ЗАВДАННЯ: читати текст

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
06.05.2020
Оптимістичність образу Суботика, його віра в силу думки та фантазії. Елементи фольклору

 Експрес-урок

ЗАВДАННЯ:  Код доступу 468896


Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Додатково


 Намалювати ребус або скласти кросворд за твором П. Маара.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 05.05.2020
Реалізація мрій , бажань і прагнень особистості як провідна ідея творів П.Маара про Суботика. Художні засоби його втілення.
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ:  проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу П.Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу""

⏩Експрес-урок за твором Маара
 Усно спробуйте відповісти на питання уроку.

⏩Фільм за мотивами твору Маара.

ЗАВДАННЯ:

Літературний диктант «Перевір себе»:
Встав пропущене слово / слова з цитати

1. «Останні три тижні тільки і чекай: як вівторок, так цей … уже й тут.»
2. «Папуга! Ти хіба не познайомився з ним минулого вівторка? А цей насправді мав зватися … , тільки він так кумедно перекручував це ймення, що я його переінакшив.»
3. «Якщо тут давненько не було …, то загадані бажання поволеньки блякнуть. Аж поки майже зовсім змарніють.»
4. «… стояла на чудовій скатертині така сама брудна й запилюжена, як щойно на горищі.»
5. «Відтоді … чекає, щоб знову настав такий тиждень, який почнеться сонячною неділею.»
6. «Просто посеред кімнати раптом з’явилося …, затиснуте між шафою і ліжком.»

 Запишіть під номером пропущені слова  та надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 29.04.2020
Реальне та фантастичне в яскравому художньому світі твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 246- 248; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу П.Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу""

 ⏩Маар Пауль.Біографія
 ⏩Презентація
 ⏩Текст 
⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.."1р. (2ч.)

⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.."2р.(1ч )

 ⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.." 7 р. (1ч.)
 ⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.." 7 р.(2ч.)

ЗАВДАННЯ: читати та знати текст


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.04.2020
Система образів літературної серії про Мумі-тролів. Втіленняцін в них ідей доброти, щирості, сімейних  цінностей. Мумі-тролі в мультиплікації.

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя

 ⏩15 фактів про мумі-тролів і Туве Янсон
 ⏩Весна в Муми Доле 
  ⏩Мумі-тролі і зимова казка

ЗАВДАННЯ:    Код доступу 864337


Використати цей код,  відкривши посилання join.naurok.ua

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

22.04.2020
Чарівність художнього світу твору  Туве Янсон "Капелюх чарівника"
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 226- 230; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу Т.Янсон "Капелюх чарівника"
Мандрівка у долину мумі-тролів Туве Янсон

ЗАВДАННЯ:Творча робота: Скласти правила щасливої родини разом з батьками

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.04.2020
 Секрети  перемоги Чарлі Бекета та сенс авторського задуму книги "Чарлі і шоколадна фабрика" Порівняння твору з кіноверсіями.
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
 ⏩Буктрейлер "Чарлі і шоколадна фабрика"
 ⏩Фільм "Чарлі і шоколадна фабрика"

ЗАВДАННЯ: Код доступу 134494

Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.uaПід час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково вказувати клас, ім'я та прізвище. 
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал.
Тим, хто заходить декілька разів, оцінки будуть підсумовуватись, і виставлятиметься середня
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15.04.2020
 Сенс зображення пригод на шоколадній фабриці Віллі Вонки

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".


АУДІОКНИГА."Чарлі і шоколадна фабрика". 7-13 розділи. 

АУДІОКНИГА."Чарлі і шоколадна фабрика". 14-18 розділи.

АУДІОКНИГА."Чарлі і шоколадна фабрика". 19-24 розділи. 

АУДІОКНИГА.Чарлі і шоколадна фабрика". 25-30 розділи.

 ЗАВДАННЯ: 1.  Написати свої враження від твору Р.Дала (7 речень), прикрасити малюнком обгортки улюбленої цукерки або шоколадки                                                    

                           2. Створити стіннівку "Користь і шкода від шоколаду"

На вибір. Відповіді надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net .до 21.04.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14.04.2020
 Сучасна дитяча література. Реальний та фантастичний світи повісті Р.Дала  "Чарлі і шоколадна фабрика"

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 244- 246; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика."

 Сучасна література (презентація)

⏩ Книжковий світ. Роальд Дал. Чарлі і шоколадна фабрика


⏩ Відеоурок. Р. Дал. Життя і творчість. "Чарлі і шоколадна фабрика" (1-5 розділи книги)

⏩АУДІОКНИГА."Чарлі і шоколадна фабрика". 1-6 розділи.

⏩БУКТРЕЙЛЕР Роальд ДАЛ «Чарлі і шоколадна фабрика»

 ЗАВДАННЯ:

 https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/499879857/1276a727f9591884dbbec478119b24d1/29694483_1026121310880040_7485945750158176108_n.jpg


 Відповіді надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net .до 20.04.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

08.04.2020

Перевірка  знань з теми "Сила творчої уяви"
 
Код доступу 950040
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
 
 Під час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково вказувати клас, ім'я та прізвище. 
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал.
Тим, хто заходить декілька разів, оцінки будуть підсумовуватись, і виставлятиметься середня
--------------------------------------------------------------------------------


07.04.2020
 Образ ліричної героїні , яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі М.Цвєтаєвої. 

НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ:  проаналізувати додаткову інформацію вчителя.
 ЗАВДАННЯ: 
Код доступу 256473
 Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
 Під час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково вказувати клас, ім'я та прізвище. 
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал.


---------------------------------------------------------------------------------
25.03.2020
Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці". Знайомі образи з прочитаних творів.
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 220---224;
 Завдання: виразне читання вірша М. Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

24.03.2020


Втілення сюжету повісті-казки Л. Керрола «Аліса в Країні Див» у різних видах мистецтва

(кіно, мультиплікація, музика).

 Екранізації творів Льюїса Керролла:

 Фільм  Сесиля Хепуорта, 1903; фільм Нормана 3. Маклауда, 1933; мультфільм Волта Діснея, 1951; мультфільм Джонатана Міллера, 1966; фільм Вільяма Стерлінга, 1972; фільм Бада Таунсенда, 1976; мультфільм Єфрема Пружанського, 1981; мультфільм Єфрема Пружанського, 1982; фільм Гаррі Харріса, 1985; фільм Яна Шванкмайера, 1988; мультфільм Річа Трублада, 1988; фільм Ніка Віллінга, 1999; фільм Тіма Бертона, 2010;

Література і мистецтво.

Перші ілюстрації були створені самим Кєрроллом. Але вони виявилися занадто аматорськими. Тому першим професійним ілюстратором став Джон Тенніел, він створив 42 неперевершені графічні ілюстрації до твору. Саме на числі 42 наполягав сам автор книжки. Важливо знати, що саме образи героїв твору Кєрролла в ілюстраціях Тєнніела мали великий вплив на створення мультиплікаційних версій про пригоди
Аліси та художніх фільмів і комп'ютерних ігор. Видання книжки 1866 р. зробило знаменитими і письменника, і художника. Джон Тенніел ілюстрував також наступну книжку Льюїса Керролла «Аліса в Задзеркаллі».


«Україна і світ».
 Українською мовою твори Льюїса Керролла переклали: Галина Бушинова («Пригоди Аліси в Країні Чудес»), Петро Таращук («Аліса в Країні Чудес»), Леонід Горлач і Микола Лукаш (поезії, уміщені в прозовому творі), Валентин Корнієнко, за редакцією Івана Малковича («Аліса в Країні Див», «Аліса в Задзеркаллі»).

Математика у творі.

Оскільки Керрол був математиком в Крайст-Черч, було висинуто припущення, що в тексті цієї книжки та Аліси в задзеркаллі існують посилання та використовуються математичні поняття; наприклад:
    У розділі 1, «Униз і вглиб кролячою норою» під час зменшення, Аліса філософськи проголошує, що в кінці, можливо, вона зовсім зникне, «ще зійду нанівець, як свічка»; це міркування може відображати поняття границі функції.
    У розділі 2, «Озеро сліз», Аліса намагається виконати
множення але отримує дивні результати: «Отже: чотири по п'ять дванадцять, чотири по шість — тринадцять, чотири по сім — е, так я ніколи не дійду до двадцяти!» в цьому фрагменті показано використання різних основ та позиційних систем числення (4 x 5 = 12 у 18-вій системі числення; 4 x 6 = 13 у 21-ій системі. 4 x 7 могло б бути 14 у 24-ій системі, в тому ж порядку).
    У розділі 5, «Що порадила гусінь», Горлиця стверджує, що маленька дівчинка насправді якась змія, оскільки і маленька дівчинка і змії їдять яйця. Це твердження ґрунтується на загальному понятті абстракції, широко поширеному в багатьох галузях науки, наприклад, в математиці його використовують для заміни змінних.
    У розділі 7, «Божевільне чаювання», Березневий Заєць, Капелюшник і Соня наводять кілька прикладів, в яких семантичне значення твердження A не ідентичне антиметаболі A (наприклад, «я бачу, що їм» і «я їм, що бачу»); в логіці та математиці, це відповідає зворотному відношенню.
    Також в розділі 7, Аліса розмірковує над тим, що зміна місця за круглим столом знову призводить назад. Це спостереження за операцією додавання в кільці цілих чисел за модулем H.


Завдання:
Код доступу 918336

 Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

 Під час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково вказувати клас, ім'я та прізвище. 
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал.
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------
18.03.2020

 Характеристика образу Аліси, художні засоби його створення , світ уяви головної героїні як шлях до пригод.

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 198-219; прочитати роман-казку Л. Керролла "Аліса в країні Див"; за бажанням переглянути мультфільм.
Мультфільм 

Завдання:
Код доступу 560330

 Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
 Під час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково вказувати клас, ім'я та прізвище. 
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.03.2020
Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книжки, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби

НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 198-219; прочитати роман-казку Л. Керролла "Аліса в країні Див"; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; за бажанням переглянути мультфільм.
Завдання:
 1.Запишіть, кого зустріла Аліса, подорожуючи Країною Див.
2.Коротко опишіть одного з героїв, якого вона зустріла (зовнішність, характер,поведінка тощо)

3.Завдання для бажаючих. тобто не обов'язкове до виконання Пофантазуйте,опишіть, якою ви уявляєте СВОЮ Країну Див.

Виконані у зошиті завдання фотографуєте та надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net .

3 коментарі:

  1. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. скажіть свою почту або свій номер телефону в мене не працює камера тому я зробила все в електоному виді

    ВідповістиВидалити
  3. а творчу роботу на 22.04.2020 робити письмово чи усно?

    ВідповістиВидалити