Джозеф-РедьярдКіплінг(1865-1936).«Мауглі».
Першим англійцем, який отримав Нобелівську премію в галузі літератури (1907), був Джозеф-Редьярд Кіплінг. Він прославився не лише як письменник, а і як журналіст, мандрівник, дослідник природи.
Слухаємо голос природи. Зарубіжні поети про природу. Джон Кітс (1795-1821) «Про коника та цвіркуна».
Коник –комаха, яка здатна стрибати ;
Цвіркун – різновид коника, часто живе в людській оселі;
Частоколи –огорожі;
Стерня –залишки стебел і корінців після
скошування зернових;
Стодола- господарське приміщення для зберігання врожаю (снопів, сіна, полови,
зерна;
Доли –долини, простір;
Сіножать – місце, відведене для косіння трави на
сіно.
Сонет – це 14-рядковий вірш, який складається
із двох катренів (чотирирядкова строфа) і двох терценів (трирядкова строфа).
Найвідомішими творцями сонетів були італійці Данте Аліг’єрі, Франческо
Петрарка, француз Вільям Шекспір.
Пейзаж – опис природи в художньому творі. Він
вказує на час і місце дії.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІІ семестр 2022-2023 н. р.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
26.05.2020
Підсумкова дистанційна робота з 10.00 до 10.45
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
19.05.2020
Підготуватися до написання підсумкової дистанційної роботи
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12.05.2020, 13.05.2020
Позакласне читання Джемері Стронг "Гармидер у школі"
⏩"Гармидер у школі" Джеремі Стронґа
⏩ Текст
⏩Аудіокнига
06.05.2020
Оптимістичність образу Суботика, його віра в силу думки та фантазії. Елементи фольклору
⏩Експрес-урок
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
05.05.2020
Реалізація мрій , бажань і прагнень особистості як провідна ідея творів П.Маара про Суботика. Художні засоби його втілення.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу П.Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу""
⏩Експрес-урок за твором Маара
Усно спробуйте відповісти на питання уроку.
⏩Фільм за мотивами твору Маара.
Встав пропущене слово / слова з цитати
1. «Останні три тижні тільки і чекай: як вівторок, так цей … уже й тут.»
2. «Папуга! Ти хіба не познайомився з ним минулого вівторка? А цей насправді мав зватися … , тільки він так кумедно перекручував це ймення, що я його переінакшив.»
3. «Якщо тут давненько не було …, то загадані бажання поволеньки блякнуть. Аж поки майже зовсім змарніють.»
4. «… стояла на чудовій скатертині така сама брудна й запилюжена, як щойно на горищі.»
5. «Відтоді … чекає, щоб знову настав такий тиждень, який почнеться сонячною неділею.»
6. «Просто посеред кімнати раптом з’явилося …, затиснуте між шафою і ліжком.»
Запишіть під номером пропущені слова та надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.04.2020
Реальне та фантастичне в яскравому художньому світі твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 246- 248; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу П.Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу""
⏩Маар Пауль.Біографія
⏩Презентація
⏩Текст
⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.."1р. (2ч.)
⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.." 7 р.(2ч.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
ІІ семестр 2022-2023 н. р.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
26.05.2020
Список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!
Міфи народів світу:
Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла (1-2 міфи). Дедал і
Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона
(3-4 за вибором учителя).
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет (1-2 за вибором учителя).
Мудрість байки:
ЕЗОП. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя).
Іван КРИЛОВ. «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя).
Пригоди і фантастика:
Р. Л. СТІВЕНСОН «Острів скарбів».
Чарльз ДІККЕНС. «Різдвяна пісня в прозі».
Микола ГОГОЛЬ. «Ніч перед Різдвом».
Людські стосунки:
Антон Павлович ЧЕХОВ. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
Джек ЛОНДОН. «Жага до життя».
Володимир КОРОЛЕНКО «Сліпий музикант».
Поетичне бачення світу:
Мацуо БАСЬО. Хайку.
Роберт БЕРНС. «Моє серце в верховині…».
Генрі ЛОНГФЕЛЛО. «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя).
Джанні РОДАРІ. «Листівки з видами міст» (1 твір за вибором учителя).
Образ майбутнього в літературі:
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «Усмішка».
Роберт ШЕКЛІ. «Запах думок».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя) :
Астрід Анна Емілія ЛІНДҐРЕН. «Міо, мій Міо».
Міхаель Андреас Гельмут ЕНДЕ. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Крістіне НЕСТЛІНҐЕР. «Конрад, або Дитина з бляшанки».
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.05.2020Підсумкова дистанційна робота з 10.00 до 10.45
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
19.05.2020
Підготуватися до написання підсумкової дистанційної роботи
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12.05.2020, 13.05.2020
Позакласне читання Джемері Стронг "Гармидер у школі"
⏩"Гармидер у школі" Джеремі Стронґа
⏩ Текст
⏩Аудіокнига
ЗАВДАННЯ: читати текст
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------06.05.2020
Оптимістичність образу Суботика, його віра в силу думки та фантазії. Елементи фольклору
⏩Експрес-урок
ЗАВДАННЯ: Код доступу 468896
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Додатково
Намалювати ребус або скласти кросворд за твором П. Маара.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
05.05.2020
Реалізація мрій , бажань і прагнень особистості як провідна ідея творів П.Маара про Суботика. Художні засоби його втілення.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу П.Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу""
⏩Експрес-урок за твором Маара
Усно спробуйте відповісти на питання уроку.
ЗАВДАННЯ:
Літературний диктант «Перевір себе»:Встав пропущене слово / слова з цитати
1. «Останні три тижні тільки і чекай: як вівторок, так цей … уже й тут.»
2. «Папуга! Ти хіба не познайомився з ним минулого вівторка? А цей насправді мав зватися … , тільки він так кумедно перекручував це ймення, що я його переінакшив.»
3. «Якщо тут давненько не було …, то загадані бажання поволеньки блякнуть. Аж поки майже зовсім змарніють.»
4. «… стояла на чудовій скатертині така сама брудна й запилюжена, як щойно на горищі.»
5. «Відтоді … чекає, щоб знову настав такий тиждень, який почнеться сонячною неділею.»
6. «Просто посеред кімнати раптом з’явилося …, затиснуте між шафою і ліжком.»
Запишіть під номером пропущені слова та надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.04.2020
Реальне та фантастичне в яскравому художньому світі твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 246- 248; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; причитати книгу П.Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу""
⏩Маар Пауль.Біографія
⏩Презентація
⏩Текст
⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.."1р. (2ч.)
⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.."2р.(1ч )
⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.." 7 р. (1ч.)⏩Аудіокнига" Машина для здійснення бажань.." 7 р.(2ч.)
ЗАВДАННЯ: читати та знати текст
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.04.2020
Система образів літературної серії про Мумі-тролів. Втіленняцін в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. Мумі-тролі в мультиплікації.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
⏩15 фактів про мумі-тролів і Туве Янсон
⏩Весна в Муми Доле
⏩Мумі-тролі і зимова казка
Чарівність художнього світу твору Туве Янсон "Капелюх чарівника"
Система образів літературної серії про Мумі-тролів. Втіленняцін в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. Мумі-тролі в мультиплікації.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
⏩15 фактів про мумі-тролів і Туве Янсон
⏩Весна в Муми Доле
⏩Мумі-тролі і зимова казка
ЗАВДАННЯ: Код доступу 864337
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.04.2020Чарівність художнього світу твору Туве Янсон "Капелюх чарівника"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 226- 230; проаналізувати додаткову
інформацію вчителя; причитати книгу Т.Янсон "Капелюх чарівника"
⏩ Мандрівка у долину мумі-тролів Туве Янсон
ЗАВДАННЯ:Творча робота: Скласти правила щасливої родини разом з батьками
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.04.2020
Секрети перемоги Чарлі Бекета та сенс авторського задуму книги "Чарлі і шоколадна фабрика" Порівняння твору з кіноверсіями.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
⏩Буктрейлер "Чарлі і шоколадна фабрика"
⏩Фільм "Чарлі і шоколадна фабрика"
ЗАВДАННЯ:Творча робота: Скласти правила щасливої родини разом з батьками
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 21.04.2020
Секрети перемоги Чарлі Бекета та сенс авторського задуму книги "Чарлі і шоколадна фабрика" Порівняння твору з кіноверсіями.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
⏩Буктрейлер "Чарлі і шоколадна фабрика"
⏩Фільм "Чарлі і шоколадна фабрика"
ЗАВДАННЯ: Код доступу 134494
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.uaПід час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково вказувати клас, ім'я та прізвище.
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному
журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал.
Тим, хто заходить декілька разів, оцінки будуть підсумовуватись, і виставлятиметься середня
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитискажіть свою почту або свій номер телефону в мене не працює камера тому я зробила все в електоному виді
ВідповістиВидалитиа творчу роботу на 22.04.2020 робити письмово чи усно?
ВідповістиВидалити