8 клас

 Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення.



Основні теми сонетів В. Шекспіра. Відображення внутрішнього світу  ренесансної людини. Художні особливості сонетів

В. Шекспіра


Вільям Шекспір Сонет 116 аналіз

Головною темою сонета Шекспіра є визначення справжнього кохання. Провідними мотивами цього вірша є незмінність справжнього кохання з плином часу й те, що саме справжнє кохання є духовним орієнтиром у просторі.

Це сонет-клятва, ліричний герой присягається у вірності кохання, усвідомлюючи всі життєві випробування, які можуть затьмарити почуття.

Художній світ сонета надзвичайно широкий, він розширюється до меж Усесвіту, сягаючи висоти зірки, за якою пливе мандрівний човник кохання («the star to every wandrirg bark»), і водночас концентрується на особі однієї людини — на трояндових вустах і щоках («rosy lips and cheeks»).

Тема     визначення кохання

Ідея       справжнє кохання з плином часу не згасає

Ліричний герой              присягається у вірності коханню, усвідомлюючи всі життєві випробування, які можуть затьмарити почуття

Художні засоби              метафори ( любов – маяк, зірка)

Сутність кохання розкривається в оригіналі сонета метафорично. У першому катрені проголошується глибинність і непохитність цього почуття. Так, любов є зіркою («the star»), на яку орієнтуються мореплавці, це може бути Північна зірка, яку завжди можна відшукати в безхмарному небі, і, прямуючи за нею, мореплавець ніколи не схибить. Любов є «ever-fixed mark» — морськими координатами, за якими веде свій корабель мореплавець. Морська стихія є домінантою в цьому катрені. Тож любов як бурхливе море, і треба бути обізнаним і терплячим, щоб уміло вести свій корабель. У другому катрені задано як вертикаль цього почуття — висота зірки, так і горизонталь — терпіння, віра й християнська надія.

У третьому катрені любов порівнюється з вічністю. Любов протиставляється часу, вона не рахується годинами або тижнями. Звертаючись знову до образу компаса («Within his bending sickles compass соте»), автор утверджує думку про обережність у плаванні на човні кохання серед буремних вод часу. Хоча слово compassв цьому контексті використовується в іншому значенні — sickles compass (дослівно укр «окружність серпа»), але тематично належить попередньому катрену.







Вільям Шекспір. Виключна роль Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів – кохання до Смаглявої леді, дружба.

Шекспір (1564 – 1616)  – англійський драматург Єлизаветинської епохи. Один з найвідоміших драматургів світу,

Шекспір біографія скорочено
Народився в місті Стратфорд-на-Ейвоні. Хрещений 26 квітня 1564.

По досягненні 18 років він одружився з Енн Хатауей – дочці одного заможного поміщика, яка на кілька років була старша за нього. У них було троє дітей.

Коли Вільяму було приблизно 23 роки, він переїхав до Лондона, де влаштувався на роботу. Спочатку він виконував будь дрібні роботи, а потім влаштувався в театр. Достовірно невідомо, коли почалася його кар’єра, але біографи відносять цей етап до середини 1580-х років.

1592 року Шекспір ​​був уже відомим драматургом, а також членом лондонської акторської трупи Бербеджа, яка при Якова I отримала королівський статус. До цього часу відноситься і перша згадка про «Генріха VI», яка ставилася на сцені театру «Роза», приналежному Філіпу Хенслоу.

У 1599 році його трупа побудувала новий театр на південному березі Темзи під назвою «Глобус». Через кілька років вони придбали ще один театр закритого типу «Блекфайерс». Завдяки стрімкій театральній кар’єрі, Шекспір ​​незабаром став дуже багатою людиною. Є відомості, що вже в 1597 році він придбав один з найбільших будинків у рідному Стретфорді.  Поєднуючи акторську і драматургічну діяльність, Шекспір ​​проводив більшу частину свого часу в Лондоні, але в перервах виїжджав додому.

На початку XVII століття багато театрів Лондона закривалися через спалахи чуми. Актори, залишаючись безробітними, їхали додому. Так, незадовго до своєї смерті Шекспір ​​повернувся в Стретфорд-на-Ейвоні. dovidka.biz.ua За 1606-1607 роки він написав ще кілька п’єс, а в 1613 зовсім перестав писати. Вважається, що останні три п’єси були написані спільно з іншим драматургом – Джоном Флетчером.

Шекспір ​​помер 23 квітня 1616.

За свою недовгу кар’єру він написав понад 37 п’єс (10 трагедій, 17 комедій, 10 історичних хронік), 154 сонета, 2 поеми та чимало романтичних віршів.

Найбільш відомими з його творів є «Сон в літню ніч», «Король Лір», «Гамлет», «Приборкання норовливої», «Макбет», «Отелло», «Багато шуму з нічого», і звичайно ж, «Ромео і Джульєтта». Чіткої хронології появи творів Шекспіра немає.




Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки.

Петрарка Сонет 61 аналіз «Благосло­венні будьте, день і рік…»

Автор – Франческо Петрарка

Жанр – сонет

Вид лірики – інтимна

Тема – уславлення краси коханої ліричного героя

Ідея – кохання – благотворна сила та найвища цінність

Настрій – піднесений

Ліричний герой по-справжньому кохає, відчуває внутрішнє пробудження, піднесення, жагу до життя

Художні засоби “Сонет 61”

анафора: благословенні;

епітети: сяйливі очі, ясний потік, солодкий біль, ім’я ніжне і кохане;

метафори: лук Амура, серця рани, зав’язали світ;

звертання;

окличні речення – Й ти, неподільна радосте моя!

Оксюморони: «Але ж муки ці солодкі…»; «Живлюща смерте…»; «Втіхо навісна…»; «Палаю в стужу…»; «В спеку весь дрижу…»

Про­тиставлення, оксюморони, риторичні запитання, риторичні окличні речення — дуже влучні, виразні художні засоби для відтворення почуттів, допомагають глибше розкрити супе­речливість такого багатогранного почуття, як любов.

Цей сонет своєрідна молитва душі й серця до коханої жінки. Петрарко сприймав любов, то як найвище благо, то як гріховне почуття. Ці суперечливі погляди на кохання позначилися на вірші. Кохання – це найвища цінність , а водночас і «солодкий біль», «серця рана». Але ліричний герой приймає все це й не відмовляється від кохання. Він по лицарські милується прекрасною Лаурою. Жодної зухвалої думки немає в нього. Це поклоніння коханій. Думки про кохану виливаються у гімн цьому високому почуттю. Він говорить про Лауру з піднесенням, схиляється перед нею.

Композиція твору відтворює кохання дорогоцінне, крихке і милозвучне як кришталь. Воно прозоре, але може відтіняти різні барви, як грані кришталю. Це кохання нескінченне, як пісок, що відлічує нескінченність часу. Серце Петрарки обпалене вогнем кохання, покрите ранами благоговенними, тому увінчене трояндами кохання, які як стріли Амура пронизують його серце, але це не завдає йому смертельних ран, а наповнює солодким болем кохання.

 https://www.youtube.com/watch?v=2r-Li-c5zHA


Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Петрарки. Образ ліричного героя і героїні.




Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.
Відродження, або Ренесанс, – одна з найбільш знаменних епох в історії людської цивілізації. У галузі літератури і мистецтва вона виплекала таких велетнів, як Данте, Ф. Рабле, М. Сервантес, В. Шекспір, Леонардо да Вінчі, Мікеланджело і т. д. Їхні твори й до сьогодні зберігають значення неперевершеного взірця. Тому вважаю за необхідне більш поглиблено ознайомити учнів з цією добою.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

               ІІ семестр 2022-2023 н. р.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!

Картинки дети и книги » Скачать лучшие картинки бесплатно на ...


9 КЛАС / СПИСОК ПРОГРАМНИХ ТВОРІВ 
ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ




  • Дж. Свіфт. “Мандри Лемюеля Гуллівера” (1 частина).
  • Й. В. Гете. “Вільшаний король”;  “Прометей”;  “Травнева пісня”.
  • Й. К. Ф. Шиллер. “До радості” (напам’ять).
  • Г. Гейне. Збірка “Книга пісень” (“На півночі кедр одинокий…”; “Не знаю, що стало зо мною…” (напам’ять); “Коли розлучаються двоє…”).
  • Дж. Н. Байрон. “Хотів би жити знов у горах…”; “Мій дух, як ніч...”; «Мазепа».
  • О. С. Пушкін. “Я пам’ятаю мить чудову…” (До А.П. Керн); “Я вас кохав” (напам’ять); “Я пам’ятник собі поставив незотлінний”; “Євгеній Онєгін”.
  • М. Ю. Лермонтов. “Сосна”; “І нудно і сумно”; “На дорогу йду я в самотині” (напам’ять); “Герой нашого часу”.
  • О. де Бальзак. “Людська комедія” (огляд); “Гобсек”.
  • М. В. Гоголь. “Ревізор”; “Шинель”.
  • Г. Ібсен. “Ляльковий дім”.
  • Шолом-Алейхем. “Тев'є-молочар”.
  • Гарпер Лі. «Убити пересмішника».
  • Ерік Вольф Сігел. “Історія одного кохання”.
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ 
(читати обов'язково)
  • О. Бальзак. «Батько Горіо»
  • Брати Стругацькі. «Важко бути богом»
  • К. Нестлінгер. «Маргаритко, моя квітко»
  • Кіноповість Хосе Рівера та Тімма Саллівана «Листи до Джульєтти» (США, 2010, режисер Г. Вінік)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.05.2020
                              Зарубіжна література  
Підсумкова дистанційна робота з 11.00 до 11.45
  https://docs.google.com/document/d/1sIOlvz3ShMKXDn65bPUJehV2Rh7xlNhBIU6jJsWjrwA/edit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
20.05.2020
                              Зарубіжна література  

Підготуватися до написання підсумкової дистанційної роботи
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15.05.2020
                              Зарубіжна література   
 М. Аромштам "Коли відпочивають янголи". Моральні проблеми та їх осмислення у творі.
⏩Аналіз твору "Коли відпочивають янголи" 
“Коли відпочивають янголи” аналізДжерело: https://dovidka.biz.ua/koli-vidpochivayut-yangoli-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
 Завдання:
Код доступу 3936679

Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

“Коли відпочивають янголи” аналізДжерело: https://dovidka.biz.ua/koli-vidpochivayut-yangoli-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Коли відпочивають янголи” аналізДжерело: https://dovidka.biz.ua/koli-vidpochivayut-yangoli-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

“Коли відпочивають янголи” аналізДжерело: https://dovidka.biz.ua/koli-vidpochivayut-yangoli-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Коли відпочивають янголи” аналізДжерело: https://dovidka.biz.ua/koli-vidpochivayut-yangoli-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
15.05.2020  
                           Російська мова

Обособленные дополнения

Учебное задание: изучить информацию учебника &сmp;58-60, стр. 235-241

Обособление дополнений

⏩Обособленные дополнения. Когда ставить запятую

ЗАДАНИЕ:

Код доступа 9562969


Использовать  код, перейдя по ссылке join.naurok.ua

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.05.2020
                              Зарубіжна література   
 Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька та її учні: два погляди на один світ.

НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінка 294; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; прочитати твір "Коли відпочивають янголи"

⏩Буктрейлер «Коли відпочивають янголи»

⏩Текст

Завдання: читати та знати текст

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
08.05.2020  
                           Російська мова

Обособленные обстоятельства, вираженные одиночными деепричастиями и деепричастным оборотом. Сравнительный оборот.
Учебное задание: изучить информацию учебника &сmp;52-54, стр. 213-224

 Обособленные обстоятельства

Обособление деепричастных оборотов и деепричастий

СРАВНИТЕЛЬНЫЙ ОБОРОТ

 ЗАДАНИЕ:   Код доступа 178777


Использовать  код, перейдя по ссылке join.naurok.ua

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
08.05.2020
                              Зарубіжна література   
Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон".Сюжет твору як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті.
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 281-291; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; прочитати твір "Чайка Джонатан Лівінгстон"



 ⏩Повний текст твору

⏩Буктрейлер "Чайка Джонатан Лівінгстон"

 ⏩Аудіокнига
   Завдання:читати і знати текст
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
06.05.2020
                              Зарубіжна література   
 Найважливіші проблеми життя , висвітлені у казці - притчі "Маленький принц". Заключний урок.
 Виконати тестове завдання

Код доступу 249939

Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.04.2020
                              Зарубіжна література  
Філосоіський зміст твору аленький принц".Образ головного героя. Художні образи.

 ⏩Експрес-урок
 Художні образи-символи казки-притчі

  Завдання: сторінка 280 підручника, завдання для співпраці.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
24.04.2020
                              Зарубіжна література     

Зображення людства, людські взаємини, моральні цінності у філософській казці Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". 
 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 269-279; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; прочитати твір "Маленький принц"
Філософський зміст твору "Маленький принц"⏩Цитати з наймудрішої казки Антуана де Сент-Екзюпері
  Завдання:знайдіть пропущені слова

1."Себе судити набагато важче, ніж інших. Якщо ти зможеш судити самого себе, то ти й справді .......". 2."Немає таких торговців, що продавали б ......". 3."Пустеля гарна тим, що в ній криються ......". 4. "Основою влади має бути передусім ......". 5."Пихаті люди не чують нічого, крім ......". 6."У кожної людини свої .......". 7."Добре бачить лише ......... Найголовнішого очима не побачиш". 8. "Найскладніший ......... - це політ над собою".9."Тільки ..........знають, чого шукають".10. "Ти назавжди береш на себе   ...........за того, кого приручив". 11."Треба було судити про все по її  ........, а не словах". 12."Прибрався сам уранці - ретельно прибери свою   ...... ".


 Відповіді надсилайте на адресу shara.o@ukr.net до 30.04.2020
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
24.04.2020

Російська мова

Контрольное сочинение

  Пишем контрольное сочинение.
Тип речи (описание,повествование или рассуждение) выбираете самостоятельно.
Обязательное условие: использовать в сочинении вводные слова,обособленные определения и обособленные обстоятельства(но без перебора!)
Темы на выбор:
1. Жизнь на карантине.
2. Я расскажу вам о себе...
3. Человек,который стал для меня примером.
4. Мой счастливый день.

Присылаем в форме текстового документа до 01.05 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ознайомилася із результатами вашого тестування. Дуже сумно, але ви отримаєте набагато нижчі оцінки. Багато хто з вас знехтував правилами і пройшов тест не один раз.Це неприпустимо під час контрольного оцінювання. Робіть висновки. Я свої вже зробила. Якщо ми з повагою ставимося один до одного, давайте будемо чесними. Ганебно ховати своє ім'я в надії отримати гарну оцінку.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.04.2020
                              Зарубіжна література     

Антуан де Сент-Екзюпері."Маленький принц". Історія написання твору.

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 269-279; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; прочитати твір "Маленький принц"

⏩Антуан де Сент- Екзюпері

⏩Мрійник, якого згубило небо

⏩Антуан де Сент Екзюпері відеопрезентація





 ⏩Аудіокнига "Маленький принц"
 ⏩Буктрейлер " Маленький принц"

  Завдання: зробити схему подорожі Маленького принца і записати висновки , які          які він зробив на кожній планеті.

 Відповіді надсилайте на адресу shara.o@ukr.net до 26.04.2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17.04.2020
                        ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 
Контрольна робота з теми "Бороко і класицизм"

  Код доступу 990363

Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
-------------------------------------------------------------------------
17.04.2020

Російська мова

Обособленные приложения. Знаки препинания.

  Учебное задание: изучить информацию учебника &сmp;50-51, стр. 206-215    Обособленные приложения  
Обособленные приложения.Знаки препинания 
ЗАДАНИЕ:
 Код доступа  193926 
Использовать  код, перейдя по ссылке join.naurok.ua ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.04.2020
                              Зарубіжна література    

Позакласне читання. Д.Фонвізін "Недоросток"

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: читати комедію  Д.Фонвізіна "Недоросток"; проаналізувати додаткову інформацію вчителя  
 Завдання:  підготуватися до контрольної роботи "Бароко і класицизм"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.04.2020
                           Російська мова
Обособленные члены предложения. Обособленные согласованные и несогласованные определения.

ЗАДАНИЕ: выполнить упражнение 325 в тетрадь
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.04.2020                                         

                             Зарубіжна література    

 Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич". Тематика і проблематика твору.

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 261-266; проаналізувати додаткову інформацію вчителя

https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/341426352/4c2f83cc41369b4019ad37f96f690395/___________________.jpg

Повторення визначення термінів з теорії літератури:
         Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується    жартівливо, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.
  Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.
    Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття  зо-   зображуваного  поєднано з його гострим осміюванням.
 Сарказм  — зла й уїдливанасмішка, вищий ступіньіронії, троп і засіб   ко комічності, восновіякоголежитьгострийдошкульний глум, сповнений     зн зневаги.
Сатирична розповідь — розповідь, у якій різко висміюються люди,       людські вади, характери.  
  Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих               понять, почуттів, характерів.
 Завдання: 

Завершіть речення
1) Головний герой комедії «Міщанин-шляхтич» — …  
2) Пан Журден прагне…  
3) Слуги в комедії — …  
4) Люсіль — це…  
5) Весела вигадка про сина турецького дворянина належить…  
6) Перевдягнувся на турецього вельможу…  
7) Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан…  
8) Н а бенкет пан Журден запросив…  
9) Маркіза Доримена закохана …
10) У кінці комедії намічаються весілля…  
Розгадайте кросворд
1. Жанр твору «Міщанин-шляхтич».  
2. Збіднілий дворянин, що позичає гроші в головного героя твору.  
3. І м’я дочки головного героя.  
4. І м’я служниці.  
5. І м’я слуги.  
6. І м’я маркізи, до якої залицялись два герої твору.  
Відповіді надсилайте на адресу shara.o@ukr.net до 16.04.2020
-------------------------------------------------------------------------------------- 

08.04.2020

                                 Зарубіжна література                       

Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Мольєр - майстер класичної комедії. Історія написання твору.Тематика і проблематика твору. 

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 252-261; проаналізувати додаткову інформацію вчителя

Відеоурок зарубіжної літератури для 8 класу: Жан-Батист Мольєр "Міщанин-шляхтич"
⏩Текст комедії Мольєра
⏩Аудіокнига "Міщанин-шляхтич"
⏩Буктрейлер "Міщанин-шляхтич" 

Завдання для самоконтролю: стор.260 запитання 1-8.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 25.03.2020
                        Зарубіжна література
  
КЛАСИЦИЗМ ЯК ЛІТЕРАТУРНИЙ НАПРЯМ

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 246-251; проаналізувати додаткову інформацію вчителя

⏩Дистанційний урок "КЛАСИЦИЗМ"

  Завдання: написати конспект статті підручника у зошит

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20.03.2020 
                                           Зарубіжна література  

 Джон Донн «Священні сонети». Сонет 19 «Щоб мучить мене…». Напруга почуттів ліричного героя. Символіка твору. Поетична мова

 НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 234-245; проаналізувати додаткову інформацію вчителя.
Джон Донн
 сонет 19
Щоб мучить мене, крайнощі у всім
Зійшлися; я -- клубок із протиріч;
В душі моїй зустрілись день і ніч;
Веселий щойно -- враз стаю сумним,
Впадаю в гріх й розкаююсь у нім,
Любов кляну й хвалу їй шлю навстріч;
Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч;
Німий в мольбі, великий у малім.
Я зневажав ще вчора небеса --
Молюсь сьогодні й Богові лещу,
А завтра вже від страху затремчу --
Й набожність потім знов моя згаса.
Коли тремтів від страху я -- ті дні
Спасіння, може, принесуть мені.
          (Переклад: Віктор Марач)

Реклама / Контакти Що додати? Dovidka.biz.ua Довідник цікавих фактів та корисних знань Інші предмети » Аналіз творів » Біографії » Корисне » Презентації » Світова літ. » Скорочені твори » Тести онлайн » Укр. літ. » Укр. мова » Цікаві факти » Джон Донн “Щоб мучить мене” аналіз Джон Донн “Щоб мучить мене” сонет 19 аналіз вірша – тема, ідея, художні засоби можуть знадобитися при підготовці до уроку. “Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Тема: духовні протиріччя людини; твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога, до вічних цінностей. Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і ніч, веселий -сумний, кохання – зневага; вогонь-лід, гріх -каяття) Ліричний герой постає перед читачем у всій складності свого духовного життя, мінливий і на перший погляд легковажний. Та це тільки на перший погляд… До своєї особи ліричний герой відноситься критично « …я клубок із протиріч», антитези (антоніми) підкреслюють це ставлення (день-ніч, веселий-сумний, вогонь-лід). Герой звертається до Бога, молить, щоб почуття страху повернуло йому набожність і принесло душевний спокій, спасіння. У поезії зображено душевний конфлікт ліричного героя. Це передано за допомогою антитези та оксюморону: він називає себе «клубком протиріч», бо в душі вирують непоєднувані поняття: В душі моїй зустрілись день і ніч; Веселий щойно — враз стаю сумним, Впадаю в гріх й розкаююсь у нім, Любов кляну й хвалу їй шлю навстріч; Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч… Звернення до релігії не дає героєві бажаного спокою, він відчуває страх та біль. Молюсь сьогодні й Богові лещу, А завтра вже від страху затремчу — Й набожність потім знов моя згаса… Але врешті, він висловлює думку про те, що складний період зневіри та розчарувань загартує його духовно, навчить легше переносити життєві негаразди. Як бачимо, у сонеті є бароковий мотив самотності, розгубленості, зневіри, навіть трагізму. Цей твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога та вічних цінностей. “Щоб мучить мене” вірш Щоб мучить мене, крайнощі у всім Зійшлися; я — клубок із протиріч; В душі моїй зустрілись день і ніч; Веселий щойно — враз стаю сумним, Впадаю в гріх й розкаююсь у нім, Любов кляну й хвалу їй шлю навстріч; Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч; Німий в мольбі, великий у малім. Я зневажав ще вчора небеса — Молюсь сьогодні й Богові лещу, А завтра вже від страху затремчу — Й набожність потім знов моя згаса. Коли тремтів від страху я — ті дні Спасіння, може, принесуть мені. Автор: J. G. (Джей Джи) У рубриці: Світова літ. 12 Shares facebook sharing button twitter sharing button livejournal sharing button linkedin sharing button sharethis sharing button Схожі статті Аристофан – батько комедії Цитатна характеристика Хігінса “Убити пересмішника” аналіз Поль Верлен “Осіння пісня” аналіз Коментарі: 2 тижні ago ОЛья Аналіз сонету 19 Джона Донна мені дуже допоміг. Можна додати ще художних засобів Відповіcти Додати коментар Нові статті Тичина “Партія веде” аналіз Вірш Тичини “Партія веде” “Вітер з України” Тичина аналіз Якою одиницею вимірюють величину сили? Характеристика діяльності Лева Даниловича. Цікаві факти Синоніми до прислівників Цитатна характеристика Єремії Вишневецького Леся Українка “Хвиля” аналіз Павло Тичина “Арфами, арфами” аналіз Як працює система рівноваги? “Джури козака Швайки” тести з відповідями Тести до твору “Шпага Славка Беркути” з відповідями АКЦІЯ! БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! Світові шедеври настільних ігор! Dovidka.biz.ua Усі права захищено © 2013 - 2020 Вгору ↑ Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

 Внутрішній розлад героя — головний мотив творів Донна. Поета приваблюють складні суперечності, боротьба емоцій, напруженість, а тому антитеза — головний композиційний прийом. Характерною для поезії Донна є музичність, прихованість метафор і порівнянь, що нагадує манеру багатьох поетів Італії та Іспанії. Джон Донн — поет дуже складний, а часом і трохи загадковий. Його вірші абсолютно не вміщуються в межі готових визначень і немов навмисно дратують читача своєю багатозначністю, несподіваними контрастами і поворотами думки, постійними пошуками і постійною незадоволеністю.


“Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
 Завдання: стор.245, пит.1,2,3 (усно)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 20.03.202
  Російська мова
Вставные и вводные слова, словосочетания и предложения.

Учебное задание: изучить информацию учебника &42-44, стр. 173-182
 Вводные слова, словосочетания и предложения    (видеоурок-презентация)
Задание:
 Код доступа  907771
Использовать код, перейдя по ссылке join.naurok.ua

------------------------------------------------------------------------------
18.03.2020
Зарубіжна література
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві

НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 224-228; проаналізувати додаткову інформацію вчителя.

Завдання: 


Код доступу 156810

 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua



 ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗУЙТЕ СВОЄ ІМ'Я ТА ПРІЗВИЩЕ  ПІД ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ НА САЙТІ.

Усі результати тестувань фіксуються в електронному журналі вчителя на сайті проєкту "На урок" та обов'язково будуть виставлені в класний журнал.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 




Тема: духовні протиріччя людини; твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога, до вічних цінностей. Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і ніч, веселий -сумний, кохання – зневага; вогонь-лід, гріх -каяття) Ліричний герой постає перед читачем у всій складності свого духовного життя, мінливий і на перший погляд легковажний. Та це тільки на перший погляд… До своєї особи ліричний герой відноситься критично « …я клубок із протиріч», антитези (антоніми) підкреслюють це ставлення (день-ніч, веселий-сумний, вогонь-лід). Герой звертається до Бога, молить, щоб почуття страху повернуло йому набожність і принесло душевний спокій, спасіння. У поезії зображено душевний конфлікт ліричного героя. Це передано за допомогою антитези та оксюморону: він називає себе «клубком протиріч», бо в душі вирують непоєднувані поняттяДжерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і ніч, веселий -сумний, кохання – зневага; вогонь-лід, гріх -каяття) Ліричний герой постає перед читачем у всій складності свого духовного життя, мінливий і на перший погляд легковажний. Та це тільки на перший погляд… До своєї особи ліричний герой відноситься критично « …я клубок із протиріч», антитези (антоніми) підкреслюють це ставлення (день-ніч, веселий-сумний, вогонь-лід). Герой звертається до Бога, молить, щоб почуття страху повернуло йому набожність і принесло душевний спокій, спасіння. У поезії зображено душевний конфлікт ліричного героя. Це передано за допомогою антитези та оксюморону: він називає себе «клубком протиріч», бо в душі вирують непоєднувані поняттяДжерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і ніч, веселий -сумний, кохання – зневага; вогонь-лід, гріх -каяття) Ліричний герой постає перед читачем у всій складності свого духовного життя, мінливий і на перший погляд легковажний. Та це тільки на перший погляд… До своєї особи ліричний герой відноситься критично « …я клубок із протиріч», антитези (антоніми) підкреслюють це ставлення (день-ніч, веселий-сумний, вогонь-лід). Герой звертається до Бога, молить, щоб почуття страху повернуло йому набожність і принесло душевний спокій, спасіння. У поезії зображено душевний конфлікт ліричного героя. Це передано за допомогою антитези та оксюморону: він називає себе «клубком протиріч», бо в душі вирують непоєднувані поняттяДжерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Тема: духовні протиріччя людини; твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога, до вічних цінностей. Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і ніч, веселий -сумний, кохання – зневага; вогонь-лід, гріх -каяття) Ліричний герой постає перед читачем у всій складності свого духовного життя, мінливий і на перший погляд легковажний. Та це тільки на перший погляд… До своєї особи ліричний герой відноситься критично « …я клубок із протиріч», антитези (антоніми) підкреслюють це ставлення (день-ніч, веселий-сумний, вогонь-лід). Герой звертається до Бога, молить, щоб почуття страху повернуло йому набожність і принесло душевний спокій, спасіння. У поезії зображено душевний конфлікт ліричного героя. Це передано за допомогою антитези та оксюморону: він називає себе «клубком протиріч», бо в душі вирують непоєднувані поняття: В душі моїй зустрілись день і ніч; Веселий щойно — враз стаю сумним, Впадаю в гріх й розкаююсь у нім, Любов кляну й хвалу їй шлю навстріч; Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч… Звернення до релігії не дає героєві бажаного спокою, він відчуває страх та біль. Молюсь сьогодні й Богові лещу, А завтра вже від страху затремчу — Й набожність потім знов моя згаса… Але врешті, він висловлює думку про те, що складний період зневіри та розчарувань загартує його духовно, навчить легше переносити життєві негаразди. Як бачимо, у сонеті є бароковий мотив самотності, розгубленості, зневіри, навіть трагізму. Цей твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога та вічних цінностей.Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
“Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Тема: духовні протиріччя людини; твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога, до вічних цінностей. Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і ніч, веселий -сумний, кохання – зневага; вогонь-лід, гріх -каяття) Ліричний герой постає перед читачем у всій складності свого духовного життя, мінливий і на перший погляд легковажний. Та це тільки на перший погляд… До своєї особи ліричний герой відноситься критично « …я клубок із протиріч», антитези (антоніми) підкреслюють це ставлення (день-ніч, веселий-сумний, вогонь-лід). Герой звертається до Бога, молить, щоб почуття страху повернуло йому набожність і принесло душевний спокій, спасіння. У поезії зображено душевний конфлікт ліричного героя. Це передано за допомогою антитези та оксюморону: він називає себе «клубком протиріч», бо в душі вирують непоєднувані поняття: В душі моїй зустрілись день і ніч; Веселий щойно — враз стаю сумним, Впадаю в гріх й розкаююсь у нім, Любов кляну й хвалу їй шлю навстріч; Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч… Звернення до релігії не дає героєві бажаного спокою, він відчуває страх та біль. Молюсь сьогодні й Богові лещу, А завтра вже від страху затремчу — Й набожність потім знов моя згаса… Але врешті, він висловлює думку про те, що складний період зневіри та розчарувань загартує його духовно, навчить легше переносити життєві негаразди. Як бачимо, у сонеті є бароковий мотив самотності, розгубленості, зневіри, навіть трагізму. Цей твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога та вічних цінностей.Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Щоб мучить мене” аналіз вірша Автор: Джон Донн Жанр – сонет Вид лірики: філософська лірика Тема: духовні протиріччя людини; твір розповідає, який нелегкий шлях особистості до самопізнання, до Бога, до вічних цінностей. Ідея: право людини сподіватись на спасіння, незважаючи на суперечливі пристрасті в її душі, її злети та падіння. Художні зсоби: антитези (день і ніч, веселий -сумний, кохання – зневага; вогонь-лід, гріх -каяття) Ліричний герой постає перед читачем у всій складності свого духовного життя, мінливий і на перший погляд легковажний. Та це тільки на перший погляд… До своєї особи ліричний герой відноситься критично « …я клубок із протиріч», антитези (антоніми) підкреслюють це ставлення (день-ніч, веселий-сумний, вогонь-лід). Герой звертається до Бога, молить, щоб почуття страху повернуло йому набожність і принесло душевний спокій, спасіння. У поезії зображено душевний конфлікт ліричного героя. Це передано за допомогою антитези та оксюморону: він називає себе «клубком протиріч», бо в душі вирують непоєднувані поняття:Джерело: https://dovidka.biz.ua/dzhon-donn-shchob-muchyt-mene-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар