26.05.2020
21.05.2020 6-Б, 21.05.2020 6-Д
Підсумкова дистанційна робота з 10.00 до 10.45
https://docs.google.com/document/d/1Fc_OF3TYttQPP8HQ4MvBkH-wwcSA9KV0dqvw32NYhE4/edit
------------------------------------------------------------------------------------------------------
19.05.2020 6-Б, 20.05.2020 6-Д
Підготуватися до написання підсумкової дистанційної роботи
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.05.2020 6-Б, 15.05.2020 6-Д
Презентація "Мої улюблені твори і герої з курсу "Зарубіжна література. 6 клас"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Створити презентацію за планом:
1слайд - прізвище, ім'я, клас, назва роботи, вчитель.
2слайд - автор , (про автора) , назва твору
3слайд - головний герой (головні герої)
4слайд - їхні риси характеру та вчинки
5слай - другорядні герої
6слайд - їхні риси
7слайд- герої у фільмах або мультфільмах
8слайд - особисте враження
(слайдів може бути більше)
надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
12.05.2020 6-Б, 13.05.2020 6-Д
Конрад і його становлення у світі. Діалог "дорослий" - "дитина".
⏩Експрес-урок
Завдання:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
06.05.2020 6-Б, 08.05.2020 6-Д
Крістіне Нестлінгер "Конрад або дитина з бляшанки" Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 238-240; проаналізувати додаткову інформацію вчителя;прочитати книжку "Конрад, або дитина з бляшанки"
⏩Експрес-урок
⏩ Фільм за твором
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
05.05.2020 6-Б, 06.05.2020 6-Д
Крістіне Нестлінгер - австрійська дитяча письменниця. Секрети популярності її творів.
Список літератури на літо. Вас чекають дуже цікаві твори. Приємного вам знайомства з ними!
7 КЛАС / СПИСОК ПРОГРАМНИХ ТВОРІВ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Для високого (12-10 балів) рівня навчання
всі твори треба читати в повному обсязі!
- Билина «Ілля Муромець і Соловей Розбійник»
- Балада «Король Лір і його дочки»
- Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»
- Адам Міцкевич. «Світязь»
- Роберт Стівенсон. «Балада про вересовий трунок»
- Вальтер Скотт. «Айвенго» (3-4 розділи)
- К. І. Галчинський. «Лист із полону»; «Пісня про солдатів з Вестерплятте»
- А. Маргул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд»
- Василь Биков. «Альпійська балада»
- Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»
- Редьярд Кіплінг. «Балада про Схід і Захід». «Якщо..» (напам’ять)
- Олександр Пушкін. «19 жовтня 1825 року»
- Олександр Грін. «Пурпурові вітрила»
- Р. Бернс. «Любов»
- Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…»
- К. М. Симонов. «Жди мене…» (напам’ять)
- А. К. Дойл. «Пістрява стрічка»
- Е. А. По. «Золотий жук»
- О. Генрі, «Останній листок”
- Г. Д. Уеллс. «Чарівна крамниця»
- А. Азімов «Фах»
- Д. В. Джонс. «Мандрівний Замок Хаула»
- К. Функе «Чорнильне серце»
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ:
- Александр Дюма. «Три мушкетери»
- Агата Крісті. «Десять негритят»
- Людмила Уліцька. «Паперова перемога»
- Ульф Старк. «Петер і червоний птах»
21.05.2020 6-Б, 21.05.2020 6-Д
Підсумкова дистанційна робота з 10.00 до 10.45
https://docs.google.com/document/d/1Fc_OF3TYttQPP8HQ4MvBkH-wwcSA9KV0dqvw32NYhE4/edit
------------------------------------------------------------------------------------------------------
19.05.2020 6-Б, 20.05.2020 6-Д
Підготуватися до написання підсумкової дистанційної роботи
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.05.2020 6-Б, 15.05.2020 6-Д
Презентація "Мої улюблені твори і герої з курсу "Зарубіжна література. 6 клас"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Як створити презентацію
Створити презентацію за планом:
1слайд - прізвище, ім'я, клас, назва роботи, вчитель.
2слайд - автор , (про автора) , назва твору
3слайд - головний герой (головні герої)
4слайд - їхні риси характеру та вчинки
5слай - другорядні герої
6слайд - їхні риси
7слайд- герої у фільмах або мультфільмах
8слайд - особисте враження
(слайдів може бути більше)
надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
12.05.2020 6-Б, 13.05.2020 6-Д
Конрад і його становлення у світі. Діалог "дорослий" - "дитина".
⏩Експрес-урок
Завдання:
Код доступу 673356
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
06.05.2020 6-Б, 08.05.2020 6-Д
Крістіне Нестлінгер "Конрад або дитина з бляшанки" Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 238-240; проаналізувати додаткову інформацію вчителя;прочитати книжку "Конрад, або дитина з бляшанки"
⏩Експрес-урок
⏩ Фільм за твором
Завдання: Літературну вікторину «Впізнай героя».
1.Він мав 55 років і двічі на тиждень приятелював з пані Берті.
2. Вона завжди казала «дитино моя», коли розмовляла сама з собою.
3. В його медичній довідці засвідчено, що йому були зроблені
щеплення проти скарлатини, коклюшу, кору, сухот, тифу, дизентерії,
правцю та вісти.
4. Вони були виховані люди і, як належить вихованим людям, утримались від запитань.
5. За сім років, прожиті на світі, вона ще не встигла опанувати всіх тонкощів виховання.
6. Досить стара і досить огрядна жінка. Вона дуже зраділа, що матиме такого доброго учня і з такої далекої школи.
7. Вона щонайменше тричі за урок казала всім: «Беріть приклад з Конрада».
8. Тієї ночі вона спала дуже неспокійно, їй снилися страшні сни.
9. Коли після закінчення робочого дня він піднявся до вітальні й побачив розмальовані стіни, він мало не вмер на місці.
10. На головах у них були блакитні каски, а на руках сріблясті
рукавички. Підперезані вони були сріблястими патронташами, з яких
стриміли руків’я сріблястих пістолетів.
11. У неї був маленький носик, а у нього – величезна лисина.
Тільки відповіді з номерами (краще у друкованому вигляді) надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net
05.05.2020 6-Б, 06.05.2020 6-Д
Крістіне Нестлінгер - австрійська дитяча письменниця. Секрети популярності її творів.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 238-240; проаналізувати додаткову інформацію вчителя;прочитати книжку "Конрад, або дитина з бляшанки"
⏩Крістіне Нестлінгер
Завдання: читати та знати текст
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.04.2020 6-Б, 29.04.2020 6-Д
Астрід Ліндгрен.Перемога добра над злом.
Астрід Ліндгрен.Образи головних героїв у творі "Міо, мій міо"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 228-236; проаналізувати додаткову інформацію вчителя;прочитати книжку "Міо, мій Міо"
⏩Буктрейлер
⏩Аудіокнига
⏩Експрес-урок за твором НестлінгерЗавдання: читати та знати текст
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.04.2020 6-Б, 29.04.2020 6-Д
Астрід Ліндгрен.Перемога добра над злом.
Пропоную вам перевірити знання тексту "Міо,мій Міо" ,пройшовши тест.
Код доступу 692301
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.04.2020 6-Б, 24.04.2020 6-ДАстрід Ліндгрен.Образи головних героїв у творі "Міо, мій міо"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 228-236; проаналізувати додаткову інформацію вчителя;прочитати книжку "Міо, мій Міо"
⏩Текст «Міо, мій Міо»
⏩Чудова казка для дітей і дорослих "Міо, мій Міо"
Завдання: Літературний диктант:
1.Розважаючи малечу, А.Лінгрен вигадувала ......
2. Успіх прийшов до письменниці після виходу її книжки .....
3.В Україні твори Лінгрен перекладала .......
4. Для співвітчизників Лінгрен була одним з ...........
5. Кожна її книжка відчиняє двері у світ дитячої.........
6. Бусе на усе мріяв знайти ......
7 В руці Бусе тримав знак.......
8. Батько шукав сина цілих .....
9.Мешканці Країни Далекої жили за законами......
10.Вони страждали від утисків жорстокого лицаря.....
11. Всі випробування з Міо розділив його друг ....
Виконане завдання надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.04.2020 6-Б, 22.04.2020 6-Д
Астрід Ліндгрен. Основні відомості про життя та творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах А.Лінгрен.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 226-228; проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Шведська письменниця Астрід Ліндгрен
Астрид Линдгрен (швед. Astrid Anna Emilia Lindgren)
А Ліндгрен "Міо,мій Міо"
21.04.2020 6-Б, 22.04.2020 6-Д
Астрід Ліндгрен. Основні відомості про життя та творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах А.Лінгрен.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 226-228; проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Шведська письменниця Астрід Ліндгрен
Астрид Линдгрен (швед. Astrid Anna Emilia Lindgren)
А Ліндгрен "Міо,мій Міо"
Завдання: (самоперевірка) відповідати на запитання стор. 228
------------------------------------------------------------------------------------------
15.04.2020 6-Б, 17.04.2020 6-Д
Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання- віра в перемогу людського розуму.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Вірш ”Коли здається жити неспромога”
Коли здається жити неспромога,
Коли здається, більше сил нема,
Повір у себе, і твоя тривога
Розвіється, як марево, сама…
Повір у себе, ти багато можеш,
Не опускай безсилої руки.
Ти сам собі найкраще допоможеш –
Лиш тільки спробуй сам себе знайти.
Коли здається, що земля і небо
Супроти тебе стали на диби,
Повір у себе, знай, що жити треба,
Бо ви своєї долі - не раби!
Погоджуся чи ні...
1. Змінюють не стільки речі, скільки наш погляд на них.
2. Висловлена думка чи ні, а вона вже існує і має свою владу.
3. Найкращий спосіб позбутися проблеми- вирішити її.
4. Найбільша перемога – над самим собою
Завдання: Код доступу 500231
Тим, хто заходить декілька разів, оцінки будуть підсумовуватись, і виставлятиметься середня
--------------------------------------------------------------------------------
14.04.2020 6-Б, 15.04.2020 6-Д
Роберт Шеклі. Утвердження сили людського духу у творі "Запах думки"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 216-224; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; читати "Запах думки"
⏩Роберт Шеклі
⏩Експрес-урок
⏩"Запах думки". Буктрейлер
2. Поштмейстер врятував Кліві
3. Маленька звіринка без очей та вух.
4 Негаразди з кораблем.
5. Пантера полює на Ківі.
6. Обличчям до обличчя з чотирма сліпими вовками.
7. Сліпий зелений вовк.
8. Кліві став справжнім телепатом.
9. Кущ та дятел.
10. Страшна пожежа.
11. Дощ линув, як із відра.
12.. Кліві вивалився з люка
------------------------------------------------------------------------------------------
08.04.2020 6-Б, 10.04.2020 6-Д
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: продовжуємо аналізувати оповідання Бредбері "Усмішка".; проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Українка про загадкову усмішку....
Ліни Костенко.
Минають фронди і жиронди,
Минає славне і гучне.
Шукайте посмішку Джоконди –
Вона ніколи не мине
Любіть травинку і тваринку,
І сонце завтрашнього дня,
Вечірню в попелі жаринку,
Шляхетну інохідь коня.
Згадайте в посміху вагона
В невідтворності зникань,
Як рафаелівська Мадонна
У вічі дивиться вікам.
В епоху спорту і синтетики
Людей велика ряснота
Нехай тендітні пальці етики
Торкнуть вам серце і вуста.
Завдання: Код доступу 884603
07.04.2020 6-Б, 08.04.2020 6-Д
Рей Дуглас Бредбері. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні "Усмішка"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 208-215; проаналізувати додаткову інформацію вчителя
----------------------------------------------------------------------------------------
18.03.2020 6-Б, 20.03.2020 6-Д
Тема уроку: "Джанні Родарі "Листівки з видами міст".
Знайомимося із стор.202-204 підручника.
Завдання:
1.Спираючись на факти з біографії Д.Родарі,знайдіть "зайве" у наведеному нижче переліку.
Італія, журналіст. юрист, навчання в університеті, Премія імені Андерсена, Омен'я, рух Опору, "Граматика фантазії", 1920, бібліотекар, семінарія, учитель.
2.Знайдіть в Інтернеті і надішліть мені на електр.пошту листівку з видом будь-якого міста світу, яка здасться вам найнайкращою.
3.Напишіть (дуже коротко!!!), які об'єкти ви б розмістили на листівках з видами Кропивницького. (2-3 приклади).Можна з фото цих об'єктів.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17.03.2020 6-Б , 18.03.2020 6-Д
Тема уроку : "Робота над асоціативними характеристиками"
Створення сенканів.
Нагадую вам,як складається сенкан.
Перший рядок - це 1 іменник в називному відмінку.
Другий рядок -2 прикметника-означення до слова у першому рядку.
Третій рядок - 3 дієслова,що стосуються іменника у першому рядку.
Четвертий рядок - речення із 4 слів (самостійних частин мови) на данну тему.
П'ятий рядок - 1 іменник, що узагальнює попередньонаписане,висновок.
Наводжу приклад!
карантин
неочікуваний,суворий
обмежує, застерігає, рятує
час дізнатися щось нове
надія
Ви маєте створити три сенкани на самостійно обрані теми (наприклад: весна. кіно, футбол, школа, дружба, мама тощо)
Виконані завдання надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net
--------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
15.04.2020 6-Б, 17.04.2020 6-Д
Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання- віра в перемогу людського розуму.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Вірш ”Коли здається жити неспромога”
Коли здається жити неспромога,
Коли здається, більше сил нема,
Повір у себе, і твоя тривога
Розвіється, як марево, сама…
Повір у себе, ти багато можеш,
Не опускай безсилої руки.
Ти сам собі найкраще допоможеш –
Лиш тільки спробуй сам себе знайти.
Коли здається, що земля і небо
Супроти тебе стали на диби,
Повір у себе, знай, що жити треба,
Бо ви своєї долі - не раби!
Погоджуся чи ні...
1. Змінюють не стільки речі, скільки наш погляд на них.
2. Висловлена думка чи ні, а вона вже існує і має свою владу.
3. Найкращий спосіб позбутися проблеми- вирішити її.
4. Найбільша перемога – над самим собою
Завдання: Код доступу 500231
Використати цей код, відкривши посиланняjoin.naurok.ua
Під час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково
вказувати клас, ім'я та прізвище.
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному
журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал.
--------------------------------------------------------------------------------
Роберт Шеклі. Утвердження сили людського духу у творі "Запах думки"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 216-224; проаналізувати додаткову інформацію вчителя; читати "Запах думки"
⏩Роберт Шеклі
⏩Експрес-урок
⏩"Запах думки". Буктрейлер
Завдання: Розташуй в правильній послідовності
1 Кліві уявив себе змією зі смертоносним жалом і отруйними зубами..2. Поштмейстер врятував Кліві
3. Маленька звіринка без очей та вух.
4 Негаразди з кораблем.
5. Пантера полює на Ківі.
6. Обличчям до обличчя з чотирма сліпими вовками.
7. Сліпий зелений вовк.
8. Кліві став справжнім телепатом.
9. Кущ та дятел.
10. Страшна пожежа.
11. Дощ линув, як із відра.
12.. Кліві вивалився з люка
------------------------------------------------------------------------------------------
08.04.2020 6-Б, 10.04.2020 6-Д
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: продовжуємо аналізувати оповідання Бредбері "Усмішка".; проаналізувати додаткову інформацію вчителя
Українка про загадкову усмішку....
Ліни Костенко.
Минають фронди і жиронди,
Минає славне і гучне.
Шукайте посмішку Джоконди –
Вона ніколи не мине
Любіть травинку і тваринку,
І сонце завтрашнього дня,
Вечірню в попелі жаринку,
Шляхетну інохідь коня.
Згадайте в посміху вагона
В невідтворності зникань,
Як рафаелівська Мадонна
У вічі дивиться вікам.
В епоху спорту і синтетики
Людей велика ряснота
Нехай тендітні пальці етики
Торкнуть вам серце і вуста.
Завдання: Код доступу 884603
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 07.04.2020 6-Б, 08.04.2020 6-Д
Рей Дуглас Бредбері. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні "Усмішка"
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: опрацювати матеріал підручника - сторінки 208-215; проаналізувати додаткову інформацію вчителя
⏩Експрес урок: Застереження Рея Бредбері ⏩Леонардо да Вінчі
⏩Фантастика
⏩Новела
⏩Символ
Завдання: читати оповідання "Усмішка", відповідати на Запитання стор. 215
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
24.03.2020 6-Б, 25.03.2020 6-ДКонтрольна робота за темою "Поетичне бачення світу"
Код доступу 761758
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Під час реєстрації щодо виконання тестів на сайті, треба обов’язково
вказувати клас, ім'я та прізвище.
Усі результати тестувань учнів автоматично фіксуються в електронному
журналі вчителя та будуть виставлені в класний журнал.----------------------------------------------------------------------------------------
18.03.2020 6-Б, 20.03.2020 6-Д
Тема уроку: "Джанні Родарі "Листівки з видами міст".
Знайомимося із стор.202-204 підручника.
Завдання:
1.Спираючись на факти з біографії Д.Родарі,знайдіть "зайве" у наведеному нижче переліку.
Італія, журналіст. юрист, навчання в університеті, Премія імені Андерсена, Омен'я, рух Опору, "Граматика фантазії", 1920, бібліотекар, семінарія, учитель.
2.Знайдіть в Інтернеті і надішліть мені на електр.пошту листівку з видом будь-якого міста світу, яка здасться вам найнайкращою.
3.Напишіть (дуже коротко!!!), які об'єкти ви б розмістили на листівках з видами Кропивницького. (2-3 приклади).Можна з фото цих об'єктів.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17.03.2020 6-Б , 18.03.2020 6-Д
Тема уроку : "Робота над асоціативними характеристиками"
Створення сенканів.
Нагадую вам,як складається сенкан.
Перший рядок - це 1 іменник в називному відмінку.
Другий рядок -2 прикметника-означення до слова у першому рядку.
Третій рядок - 3 дієслова,що стосуються іменника у першому рядку.
Четвертий рядок - речення із 4 слів (самостійних частин мови) на данну тему.
П'ятий рядок - 1 іменник, що узагальнює попередньонаписане,висновок.
Наводжу приклад!
карантин
неочікуваний,суворий
обмежує, застерігає, рятує
час дізнатися щось нове
надія
Ви маєте створити три сенкани на самостійно обрані теми (наприклад: весна. кіно, футбол, школа, дружба, мама тощо)
Виконані завдання надсилайте на мою електронну пошту shara.o@ukr.net
--------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Немає коментарів:
Дописати коментар